poniedziałek, 13 grudnia 2010

Poznajmy się

Zajrzyj na moją nową stronę ===>  http://swiatlowmroku.wordpress.com/


Serdecznie witam i błogosławię wszystkich, zaglądających na tę stronkę. 
Dla Was mam ten piękny order kwiatka !





Na co dzień bywam i pokazuję się w różnych odsłonach: czasem jestem uważnym obserwatorem i słuchaczem, czasem karetką sanitarną jadącą na sygnale z pomocą, bywam artystą czasem sentymentalnym, czasem dramatycznym, lubię tez śmiać się i dobrze bawić, czasem ogarniają mnie różne wielkie namiętności, zdarza mi się wojować o ważne sprawy lub ludzi, potrafię być i coraz częściej jestem jak szemrzący strumyk ze świeżą orzeźwiającą wodą, często jestem też mediatorem próbującym godzić zwaśnionych ludzi. Coraz częściej zapadam w ciszę. W ciszy lepiej rozmawia się z Bogiem. 

Pochodzę z cudownego pięknego gwiazdozbioru Plejad. Mam tam korzenie w układzie gwiazdy Merope.
Czasem powracam tam myślą, a czasem przenoszę się mentalnie. 


Reiki i praca z energiami służy mi do wkładania mojej cząstki w powiększaniu harmonii Wszechświata - myślę że, kiedy Miłość dotrze za najdalsze gwiazdy -ta harmonia stanie się pełna.
Bo tak naprawdę - tylko Miłość jest Tym Co Jest - Tym, Który Jest. 


Ważną  Nauczycielką Miłości i Kobiecości jest dla mnie Egipska Bogini Isis. 



Rozwojem duchowym zajmuję się od około roku 2002. 
Od 2005 roku jestem Mistrzem - Nauczycielem (Wielkim Mistrzem) Usui Shiki Ryoho Reiki.
Wszystkie moje inicjacje Reiki otrzymałem z rąk Mistrza Stanisława Iglickiego, w którego linii przekazu była siostra Mariusza Bugaj.
Mieszkam na Śląsku, działam na terenie całej Polski.

Ukończyłem studia techniczne, pracowałem naukowo w badaniach podstawowych w dziedzinie chemii fizycznej, a także w przemyśle, logistyce, organizacji i zarządzaniu, specjalistycznych usługach inżynierskich.
Skończyłem szereg kursów i posiadam państwowy dyplom zawodowy w rzemiośle bioenergoterapii, ukończyłem kursy terapii manualnej (kręgarstwa), jasnowidzenia, psychologii semantycznej, w swojej pracy stosuję również elementy psychoterapii,  numerologii, oceny z wyglądu, przekazu mentalnego, psychografologii, zasad ustawień Hellingera i radiescezji.
Stopniowo rozwijam swoją własną metodę uzdrawiania za pomocą psychoterapii duchowej, połączonej z modlitwą. Gdyby to kogoś interesowało - jestem katolikiem. Kocham Boga, ludzi i wszystko stworzenie.
Najważniejszym Nauczycielem Miłości był i jest dla mnie Jezus. 





Uczyłem się między innymi u Ryszarda Ulmana, Stanisława Iglickiego, Konrada Niegowskiego, Zdzisława Hudaka, Krzysztofa Jackowskiego, Radosława Składowskiego, Grzegorza Jabłońskiego, Doroty Pachnik, Grzegorza Zielonko, Anny Winnickiej, Marzeny Prusieckiej, Milana Hrabanka, Tadeusza Sierosławskiego, Jana Raudnera, Iwony Rusajczyk, Kostka Andreeva, Jacka Leszczyńskiego, Marcina Boryczko, Macieja Bochurzyńskiego, Kuby Ruszkowskiego i Andrzeja Słowińskiego.  


Dziękuję Wam, moi Mistrzowie!

3 komentarze:

  1. Zapowiada sie interesujaco...pozdrawiam-OCEANKA

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem w szoku ,ale tym pozytywnym i fajnie ,że nasze drogi sie skrzyzowały:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pozdrawiam łobuzie:)

    OdpowiedzUsuń